ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Η διαχειριστική ομάδα του ΝΕΑ ΠΑΡΟΣ έχει αποφασίσει να μην κάνει αναρτήσεις σε ανώνυμα σχόλια και κείμενα.Παρακαλούνται οι αναγνώστες να μην στέλνουν ανώνυμα σχόλια και κείμενα.



Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΖΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΖΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΡΟΥ
Πάρος 17/12/2010
ΘΕΜΑ : Τοποθέτηση στην τελευταία συνεδρίαση , στις 16/12/2010,
του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου για το έτος 2010.
Αγαπητές Κυρίες και Κύριοι,
Σε αυτή την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου, την χρονική περίοδο 1/1/2003 έως σήμερα, ένιωσα στιγμές έντασης , αγωνίας, αλληλεγγύης και ικανοποίησης.
Σε συνεργασία με τους υπόλοιπους Συναδέλφους της Πλειοψηφίας και της Μειοψηφίας τους οποίους σέβομαι και εκτιμώ , δώσαμε αγώνες ο καθένας από την θέση που τον είχε τοποθετήσει η ετυμηγορία του Παριανού λαού, για την πρόοδο και την ανάπτυξη της Πάρου.
Διαφώνησα, συγκρούστηκα, διατύπωσα διαφορετικές προτάσεις και απόψεις όποτε χρειάστηκε , με μοναδικό γνώμονα την συνείδηση μου και την αγάπη μου για το νησί μας , όπως το ίδιο πιστεύω ότι έπραξαν και οι υπόλοιποι Συνάδελφοι του Δημοτικού Συμβουλίου.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω :
α) τους Δημάρχους με τους οποίους συνεργάστηκα στα πλαίσια του Δημοτικού Συμβουλίου, τον κ. Ι. Ραγκούση και τον κ. Χ. Βλαχογιάννη,
β) τους Επικεφαλείς των Δημοτικών Παρατάξεων της Μειοψηφίας,
τον κ. Ν. Φραγκούλη, τον κ. Κ. Αργουζή και τον κ. Λ. Κοντό,
γ) το σύνολο των Συναδέλφων Δημοτικών Συμβούλων την περίοδο 2003-2010.
δ) τους Υπαλλήλους του Δήμου Πάρου, οι οποίοι πάντοτε ανταποκρίνονταν στα ερωτήματά μου.
Τέλος θα ήθελα ιδιαιτέρως να ευχαριστήσω τον Παριανό λαό, που μου έκανε την τιμή για οχτώ ( 8 ) χρόνια να τον αντιπροσωπεύω στο Δημοτικό Συμβούλιο και να συναποφασίζω με τους υπόλοιπους Συναδέλφους για την πορεία του νησιού μας.
Από την νέα μου θέση και την εντολή που μου έδωσαν οι Συμπολίτες μου της Πάρου και της Αντιπάρου , ως Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου για την περίοδο 2010-2014, δεσμεύομαι να συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας και την βελτίωσης των υποδομών που έχουν ανάγκη τα νησιά μας.
Ειλικρινά , Σας Ευχαριστώ.
Κώστας Ν. Μπιζάς
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου