ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Η διαχειριστική ομάδα του ΝΕΑ ΠΑΡΟΣ έχει αποφασίσει να μην κάνει αναρτήσεις σε ανώνυμα σχόλια και κείμενα.Παρακαλούνται οι αναγνώστες να μην στέλνουν ανώνυμα σχόλια και κείμενα.



Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ευχαριστώ όλους τους πολίτες της Πάρου, που άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα και τίμησαν όλες τις Δημοτικές και Περιφερειακές παρατάξεις με τη ψήφο τους. Συγχαίρω όλους τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων που εξέθεσαν τον εαυτό τους στην εκλογική διαδικασία με σκοπό την προσφορά τους στην Πάρο μας.Ιδιαίτερη ικανοποίηση νιώθω που και τα δυο κόμματα της αριστεράς θα εκπροσωπηθούν στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο με τους κυρίους, Μ. Γλέζο και Κ. Ροκονίδα. Θεωρώ την παρουσία τους ιδιαίτερα σημαντική.Ευχαριστώ όλα τα μέλη της παράταξης μας «Πάρος Αξια» για την αγάπη και την συμπάθια που έδειξαν και στο πρόσωπο μου. Για τον αγώνα που έδωσαν, και που συνεχίζουν να δίνουν. Μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ όλη την οικογένεια και τους φίλους μου που με υποστήριξαν στον προεκλογικό αγώνα. Όλους τους πολίτες που μας τίμησαν με την ψήφο τους και εμένα προσωπικά. Νιώθω μοναδική χαρά και ικανοποίηση και για το δικό μου αποτέλεσμα. Σας ευχαριστώ όλους.Ζητώ και καλώ όλους τους πολίτες της Πάρου να συστρατευτούν μαζί μας και να στηρίξουν την τελική μας προσπάθεια. Δώστε την ευκαιρία στην Πάρο να αλλάξει σελίδα. Είμαστε όλοι άξιοι και αντάξιοι των προσδοκιών και των αναγκών και όλοι μαζί θα πάμε την Πάρο μπροστά. Με εκτίμηση Γιώργος Αχιλλέας Καρατζάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου