ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Η διαχειριστική ομάδα του ΝΕΑ ΠΑΡΟΣ έχει αποφασίσει να μην κάνει αναρτήσεις σε ανώνυμα σχόλια και κείμενα.Παρακαλούνται οι αναγνώστες να μην στέλνουν ανώνυμα σχόλια και κείμενα.



Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πάρος 15 Νοεμβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΩΣΤΑ Ν. ΜΠΙΖΑ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Ειλικρινά και μέσα από την καρδιά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τις φίλες και τους φίλους, τις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μου, στην Πάρο και την Αντίπαρο, για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκαναν, να μ’ εκλέξουν Περιφερειακό Σύμβουλο Νοτίου Αιγαίου.Ταυτόχρονα θα πρέπει να ευχαριστήσω και τον κ. Χαράλαμπο Κόκκινο για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του, στην Περιφερειακή Ενότητα Πάρου – Αντιπάρου, μαζί με τους εκλεκτούς και ικανούς συνυποψήφιους μου, τον κ. Δημήτρη Πετρόπουλο και την κ. Δώρα Σαρρή.Η επιτυχία μου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και σε αυτούς, αφού έδωσαν με την παρουσία τους την δυναμική στο ψηφοδέλτιο μας να ξεφύγει από την λογική και τα όρια που επιβάλλει ο στενός κομματισμός και ν’ αγγίξει μυαλά ανθρώπων που σκέφτονται, αγχώνονται και προβληματίζονται για την ποιότητα, την ικανότητα και την ειλικρίνεια των ανθρώπων που θα διαχειρισθούν σε μια τόσο κρίσιμη καμπή για την χώρα μας θέσεις διοίκησης και εξουσίας.Τέλος θα ήθελα να δεσμευτώ στους πολίτες των νησιών μας ότι θα προσπαθήσω και θα διεκδικήσω, μέσα και έξω από το Περιφερειακό Συμβούλιο, σε συνεργασία με τα Δημοτικά Συμβούλια της Πάρου και της Αντιπάρου, την προώθηση των δίκαιων αιτημάτων των νησιών μας.
Κώστας Ν. ΜπιζάςΜαθηματικόςΔημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου